June 24, 2012

The growing

Bismillah..

from a ghuraba
to this nation's "Negara Zikir"

only You could've made it happened, O Allah
Ya Rahman~ Ya Rahim~
My praise could never exceed Your own :")

The Prophet and Messenger of Allah (alayhi salatul wasalam) has told us in an authentic hadith, "Islam began as something strange, and it will return as something strange, so give glad tiding to the strangers (ghurabaa)." (Collected by Muslim)

Katakanlah: "Aku tidak berkuasa menarik kemanfaatan bagi diriku dan tidak (pula) menolak kemudharatan kecuali yang dikehendaki Allah. Dan sekiranya aku mengetahui yang ghaib, tentulah aku membuat kebajikan sebanyak-banyaknya dan aku tidak akan ditimpa kemudharatan. Aku tidak lain hanyalah pemberi peringatan, dan pembawa berita gembira bagi orang-orang yang beriman".
Surah Al-A'raf, 7: 188

left behind
not ghostly footprints
but live words
Alhamdulillah~ :")


- - -

No comments:

Post a Comment